Testosteron na TVN Turbo!!!
AlieN_dwa
2005-10-17 09:48:33 UTC
Czy ktoś to oglądał? Jaka jest Wasza opinia na temat tego programu?

pozdrawiam
AlieN_dwa
shivar
2005-10-17 10:52:38 UTC
Post by AlieN_dwa
Czy ktoś to oglądał? Jaka jest Wasza opinia na temat tego programu?
po pierwsze NTG

ale jesli juz pytasz...

ten program to beznadzieja

powtarzaja tricki z zagranicznych programow,
poczucie humoru na poziomie 'kiepskich',
na pierwszy rzut oka widac, ze sa oplaceni przez dealera,
w tym przypadku toyoty, wroze mu krotki zywot
2005-10-17 11:19:53 UTC
Post by shivar
powtarzaja tricki z zagranicznych programow,
poczucie humoru na poziomie 'kiepskich',
na pierwszy rzut oka widac, ze sa oplaceni przez dealera,
w tym przypadku toyoty, wroze mu krotki zywot
mam dokładnie takie same odczucia co napisałem na forum GW,chcą udawać
Top Gear,tylko w TG są zbyt bogaci żeby się połasić na kase od toyoty
Majki
2005-10-17 20:02:37 UTC
mam dokładnie takie same odczucia co napisałem na forum GW,chcą udawać Top
Gear,tylko w TG są zbyt bogaci żeby się połasić na kase od toyoty
Zeby udawac Top Gear'a, to trzeba sie znac na samochodach i to dobrze.
Jezeli Meller mowi, ze Avensis ma 'rewelacyjny' uklad kierowniczy, to chyba
nigdy w zyciu nie jezdzil porownywalna Honda Accord lub troche drozsza BMW
3.
Poczucie humoru panowie maja straaaaaaa(ziew)sznie ciekawe. Test z piorunem
juz byl i w TG i w Motorvision.
Pan Miecugow ma bardzo rzeczowe i trafne opinie:) 'Tamtymi nie jezdzilem
wiec nic o nich nie wiem, ta jezdzilem wiec cos moge powiedziec' i drugi
cytat 'Abstrahujac od ceny':)
'Loza Szydercow' w postaci kobiecego jury byla po prostu tragiczna. Pani
Rosati caly czas marudzila o terenowkach (pewnie prawdziwej terenowki na
oczy nie widziala, ale niewazne), pozostale 2 Panie tez do wachowcow nie
naleza.
Ogolnie program niedorobiony. Prowadzacy sa niestety sztampowi i widac ich
niekompetencje w temacie motoryzacji na kilometr.

To na tyle bo chyba nie warto pisac wiecej

pozdrawiam Majki